sobota, 28. februar 2015

Bobov pire z blitvo po istrsko


Saj ne morem verjeti, da je minilo že dve leti od zadnje objave! Vmes se je zgodilo toooliko receptov, a preprosto niso prispeli do spleta ... A ta recept se mi tako dopade, da si je prislužil mesto na zidu receptov.
Bob ima posebno mesto tudi v mojem srcu, saj je prva zelenjava, ki mi jo je kot majhni pupi samostojno uspelo vzgojiti. :) Bob mi je tako tlakoval pot ljubezni do vrtičkarstva in posledično tudi domače kuhinje.


Sestavine:
  • 4 pesti mladega oluščenega boba (če je bob suh, ga je potrebno prej namočiti čez noč)
  • 2 žlici oljčnega olja s tartufi ali 2 žlici rastlinskega olja + žlica tartufate (tartuf doda jedi bistveno noto)
  • 1-2 stroka česna
  • 1 lovorjev list
  • sol
  • 2 pesti blanširane in odcejene blitve
  • 1 dcl rdečega vina
  • 4-5 inčunov
  • 50-100 ml veganske smetane za kuhanje

Bob zalijemo z s kropom, posolimo, dodamo lovorjev list in kuhamo do mehkega. Ko je kuhan, ga odcedimo in odstranimo lovor. V skledo dodamo smetano za kuhanje, olje, sol in ga pretlačimo. Če vam je všeč pire, ga pretlačite v popolni pire. Jaz bolj uživam, če se vmes najde tudi bob v vsej svoji čudoviti velikosti.

Česen nasekljamo in nežno prepražimo, toliko da zadiši. Dodamo odcejeno blitvo in bobov pire. Inčune na drobno narežemo in dodamo v ponev. Zalijemo z vinom in dušimo toliko, da vino izpari.

Recept je lahko tudi čisti vegetarijanski, enostavno ignorirajte inčune.

Po želji lahko dodamo kozji sir, za začinjeno istrsko vzdušje.

Priprava in fotografije: Urška K.

Ni komentarjev:

Objavite komentar